Miért érdemes belépnem a flottába?
Minden sokkal olcsóbb: nagyon alacsony hívásdíjakon beszélhetsz, akár 200 ingyen SMS-t is küldhetsz, flottán belül ingyen beszélhetsz, olcsóbb az internet stb.
Mire szolgál a 6000 Ft éves flotta tagsági díj?
A tagsági díj befizetésével klubunk tagjává válsz. A Mizu Flotta prémium szolgáltatás, amely lehetővé teszi tagjai számára, hogy könnyebben, sok esetben sorbanállás nélkül, esetenként mindössze egy e-mail elküldésével intézzék ügyeiket. A klub tagjai igénybe vehetik a Flotta készülék és internet vásárlási kedvezményeit, amelyekről itt, a honlapon a Készülékárak menüpont alatt vagy e-mailben kiküldött tájékoztatóinkban értesülhetnek. A Flottatagsággal továbbá együttjár egy végösszegbeli 10%-os kedvezmény is a Gemkapocs.hu webáruházban való vásárláshoz.
Internet telefonszámomat is regisztrálnom kell? Fizetnem kell utána tagsági díjat?
Nem, internet telefonszámodat nem kell regisztrálnod és tagsági díjat sem kell fizetned utána amennyiben amúgy másik kártya után már megfizetted. Ha más (nem Vodafone) szolgáltatótól lépsz be a flottába, internet telefonszámodat az eredeti szolgáltatónál mondd vissza, és a flottába lépés után kérhetsz újat.
Kié a telefonszámom, ha belépek a flottába?
Flottába lépésedkor a telefonszámod jogilag a Sonsamex Kft. tulajdonába kerül. Meghatalmazod a céget, hogy a telefonszámodat a flottába behozza, valamint egy felelősségvállalási nyilatkozatot írsz alá, amelyben vállalod a telefonszámodat érintő anyagi kötelezettségek teljesítését. A számlát az általad kért módon és általad megjelölt címre, e-mail címre küldjük.
Mi a teendő, ha be akarok hozni valakit a flottába?
Kérlek, csak általad megbízhatónak ismert személyt ajánlj. Felelős vagy az általad a flottába belépő személyekért. Teendő: Regisztráljon be a honlapunkon és ajánlónak írjon be téged. Bővebb tájékoztatást a Belépés és kilépés menete menüpont alatt találsz.
Feltöltő kártyás telefonszámot is be tudok hozni a flottába?
Igen, be tudod hozni a feltöltő kártyás telefonszámot is a flottába. Amint a flottába kerül a telefonszám, feltöltő kártyás rendszerből a flottára érvényes tarifával működő előfizetéses rendszerbe lépsz át.
Mit kell tennem, ha készüléket akarok vásárolni?
Írd meg nekünk e-mailben az itt kiválasztott készülék típusát, a kapcsolási számot, amire szeretnéd megvenni, és azt, hogy hány év hűséget vállalsz. Mi rendeljük meg neked a készüléket.
Mitől függ, hogy milyen kedvezménnyel, hűségnyilatkozattal tudok készüléket vásárolni?
Jelenleg fix, 2 éves határozott idejű szerződéssel lehet készüléket vásárolni a Vodafone-tól. Ehhez kiemelt, kedvezményes készülékárat is kínálnak.
Mit jelent a tarifahűség és a kártyahűség?
Tarifahűség: az előfizető vállalja, hogy adott ideig ugyanazon áron veszi igénybe a szolgáltatásokat. Új kedvezményeket, tarifát ez idő lejárta után lehet igényelni.
Kártyahűség: az előfizető vállalja, hogy adott ideig ugyanazon szolgáltatónál tartja a telefonszámát. Tarifák között vagy előfizetésesről kártyásra lehet váltani eközben.
Nem célszerű, ha az egyik hűségidő túlnyúlik a másikon, mert a flotta ezáltal veszít az alkupozíciójából. A készülékvásárláskor vállalható hűségidőt ezért esetenként korlátozzuk.
Ha tarifahűségem még nem járt le, be tudok lépni a flottába?
A tarifahűséged lejárata után vagy azt megváltva tudsz a flottába belépni. A megváltás árát a szolgáltatód tudja megmondani neked. Ez általában függ a hátralévő hűségidőtől.
Ha kártyahűségem még nem járt le, be tudok lépni a flottába?
Ha a kártyahűséged a Vodafonenál van, és mellette tarifahűséged nincs, megoldható a flottába lépésed. Mindenképpen külön jelezd!
Mit kell tennem, ha a számlázási címemet szeretném megváltoztatni?
Írd meg nekünk e-mailben a kapcsolási számot, valamint a módosítandó és az új számlázási címet. Segítünk neked.
Mit kell tennem, ha egy szolgáltatást szeretnék rendelni vagy megváltoztatni?
Írj e-mailben egy ezzel kapcsolatos kérést az alábbi adatokkal: